torsdag 10 december 2009

Varför?

Någon som vet någon som säljer en billig stationär dator? , jag vill verkligen ha en. Är så himla trött på min bärbara man kan ju fan inte göra något alls på den!
Allmänt mycket vinter depp just nu vart i flera dagar. Men det är väl det här jävla piss vädret som gör det!
Röksuget har inte släppt än men jag håller mig, är speciellt röksugen efter jag har ätit och när jag är ute å går. Varför fungerar inte min vardag som den borde, även fast alla andra jobbar så hinner dom t.ex. gymma men jag, jag hinner ingenting förutom att sitta på den där jävla bussresan på 55 minuter.

Jag skulle hinna så mycket annat om jag bara bodde närmre Norrtälje.
Nu kommer inte ens ‘Du’ ha tid med mig längre. Jag längtar verkligen tills nästa helg då är jag helt ledig och helgen där på har jag lång ledigt. Det är då jag äntligen kan slappna av utan att behöva tänka på någonting annat, då ska jag bara ta det lugnt.
Om ni bara kunde förstå hur det är att inte hinna göra något alls, det finns knappt tid för kärleken!

Tänk om det kunde gå något bra på tvn idag också.

Aja det är väl lika bra att gå och lägga sig så man slutar tänka på att man är röksugen. godnatt alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar