måndag 30 november 2009

20091129

Gick ner vid 12.00 till Antep för att bakis äta lite, sen skulle älsklingen ha glass så vi gick till ICA Kryddan och köpte det. När vi ändå var där nere så ville jag gå in på den nya gallerian, och dom hade massa fina saker. Jag hittade en tunika i rosa men hittade dock inget pris.
Efter det gick vi till Garderoben, där älsklingen hittade ett par skit snygga jeans som kostade 599kr tror jag det var och när man köpte ett par jeans fick man halva priset på ett bälte så det var dagens köp för honom men med mitt kort, sedan vart det H&M å där köpte älsklingen en bh till mig för 129kr.
Hälsa för alla var den sista butiken vi besökte för den dagen och helgen!
När vi väl kom upp till älsklingen vart det en varm å skön dusch sedan vart det pepparkaksbakande för hela slanten. Det var väldigt roligt, vi använde inga kavlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar