onsdag 14 oktober 2009

Bra eller dåligt?

Började klockan tio idag precis som alla andra dagar i veckan, kom dit fixade lite innan första besöket kom vid halv elva. Det var en jätte trevlig tjej med en son som kom dit för att leka med några andra vänner som inte hade kommit än, så jag satt och pratade med henne tills hennes vänner kom.
Vid halv tre började alla besök dra sig hemåt och kvar blev jag i röran. Så jag tog det lugn och satte mig vid datorn ett tag tills jag började fundera på om jag skulle ta bussen som gick sju minuter över fyra eller om jag skulle ta bussen som gick fem över fem, tillslut kom jag fram till att det skulle bli den tidiga bussen som jag nu ångrar ganska mycket :(.
Eftersom att jag varken hann det ena eller det andra så imorgon ska jag stanna extra länge så jag hinner med allt som jag inte gjorde idag.
Så jag har en lite dålig självkänsla just nu, men det går väl över!
Nu är jag iallafall hemma och ska sätta igång lite smått att städa eftersom jag har hemma nästan tre timmar än i vanliga fall, efter det blir det till att göra middag men vad jag ska göra har jag inte kommit på än.
Men innan jag sätter igång med middagen så blir det en dusch och borsta håret.
Senare ikväll vid åtta tiden blir det
Bonde Söker Fru och efter det kommer
Oskyldigt Dömd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar